Logo
Logo Logo Logo Logo

A világ új szemszögből

Megérkezett az új Suzuki Ignis!

Próbálja ki Ön is!

Stílusos külső

Az Ignis olyan ultrakompakt SUV, amely egyesíti az egyszerű, stílusos külsőt a sokoldalú használhatósággal. A kis, könnyen vezethető karosszéria vonalvezetése igazi egyéniséget kölcsönöz az autónak. Az Ignis felkelti az érdeklődést, és valami különleges kezdetét sugallja.

  • Borostyánsárga
  • Neonkék
  • Gleccserfehér
  • Ezüstszürke
  • Korallpiros (Kizárólag 2WD, 5MT, GL)
  • Ásványszürke
  • Gleccserfehér / Ónixfekete
  • Borostyánsárga / Ónixfekete
  • Neonkék / Ónixfekete
  • Korallpiros / Ónixfekete

A hétköznapok új szemszögből
A csinos és gyors Ignis könnyen elmanőverez a szűk városi utcákon, és elviszi Önt a célállomás ajtajáig.

Stílus új szemszögből
Az új Ignis kifinomult formája már az indulástól kezdve magabiztossá és merésszé teszi.

Dinamizmus új szemszögből
Kialakításának köszönhetően az új Ignis bármilyen városi szituációban megállja a helyét.

Vágatok a C oszlopon
A C oszlopon található vágatok sportos benyomást kölcsönöznek az autónak.

Hűtőrácsba integrált fényszórók
A hűtőrácsba integrált első fényszórók egyedi megjelenést biztosítanak az új Ignisnek.

Karakteres hátsó lámpák
A határozott vonalvezetésű hátsó lámpák teszik igazán karakteressé az új Ignis hátulját.

Örökség
Az első generációs Vitarán tűnt fel először és az új Ignis külsejének is meghatározó eleme az első sárvédő ívek tetején található diszítés.

Krómozott keretű ködlámpák
A kör alakú első ködlámpákat krómozott keret emeli ki és teszi hangsúlyosabbá.

 

Fényes fekete könnyűfém felnik
Sportos és összetéveszthetetlen megjelenést biztosítanak a fényes felületű fekete könnyűfém felnik.

Belső tér

A vezetőfülke egyszerű és kifinomult kialakításával és funkcióival megduplázza a kellemes vezetési élményt.

Okostelefonnal működő kezelő panel (SLDA) (GLX és GL+)>

A hangrendszer része egy érintőképernyő, amely épp oly ötletes, mint egy okostelefon. Csatlakoztassa az okostelefonját Bluetooth®-on keresztül vagy USB kábellel, hogy okostelefon alkalmazásokat használhasson a kijelzőn keresztül, amelyben van rádió, hátsó kamera és navigátor* funkció is.
*Csak a GLX felszereltség esetén.

Kényelem a hosszú utakon (GLX)

A sebességtartó automatika használata lehetővé teszi, hogy a kocsi tartsa a beállított sebességet a gázpedál haszná- lata nélkül. így kevésbé fárad a sofőr, ha nagy sebességgel vagy hosszú úton vezet, és üzemanyag-takarékosabb is a fölösleges gyorsítások és fékezések kiküszöbölése miatt.

Dinamikus színezés

A műszerfalon és az ajtó kezelőszerveken a fekete és fehér kontrasztja egyszerű, de erőteljes összhatású. A konzol közepén és az ajtó fogantyúkon a narancs és titánkék szín energikus érzést ad az atmoszférához.

Sofőr- és utasülésfűtés (GLX, GL+ és GL)

A légkondicionáló fűtésén kívül az ülések is gyorsan melegíthetők, ami hozzájárul a még kényelmesebb vezetéshez.

Stabil, arányos kormányzás

A sportos, minőségi kormány ezüstszínű bevonatot kapott. Bőrhuzattal is kapható a még igényesebb belső kinézethez.

A kívánt információk mindig szem előtt

A műszerfal kijelzi az alapinformációkat, mint például külső hőmérséklet, pontos idő, sebesség és megtett kilométer. A kijelzett információk módosíthatók a műszerfal közelében vagy a kormányon lévő gombokkal.

Rendelkezésre álló belső színvariációk

Praktikus
A sebességváltó melletti rekeszek pohártartóként is funkcionálnak.

Jól pakolható
A kisebb rekeszek mellett a kesztyűtartó is bőséges helyet kínál az utastérben.

Színes egyéniség
Az ajtók fogantyúin és a konzol közepén lévő betétek élénk színei vidám hangulatot teremtenek az utastérben.

Tágas belső tér
Az új generációs kialakítás minimálisra csökkenti a motorteret, így az utastér


még tágasabb, és bő helye van a hátul ülő utasoknak.

 

 

Határtalan kényelem

A tágas belső tér, a könnyű vezethetőség és a kényelmi berendezések együtt teszik az új Ignist a mindennapokban igazán szerethetővé.

Kihúzható hátsó ülések a tér jobb kihasználásához (GLX, GL+)
A bal és jobb hátsó ülés külön előre-hátra gördülhet, amivel könnyen beállítható a kívánt lábtér, vagy az ideális pozíció a csomagok elhelyezéséhez. A hátsó ülések könnyen mozgathatóak az üléstámlák tetején vagy az ülések alatt levő karok megemelésével.

Kísérőfény és kocsihoz vezető fény (GLX, GL+ és GL)
A fényszórók tovább világítanak 10 másodpercig, miután a vezető kiszáll a kocsiból, ezzel világítva, amíg kinyitja a háza ajtaját. A tompított fény és a helyzetjelzők 10 másodpercig világítanak, ha a távirányítóval kinyitja a kocsija ajtaját. Ez a kényelmi funkció megvilágítja az utat, mikor Ön a kocsija felé megy.

 

Kiváló manőverezés és remek gurulási jellemzők
A minimum 4.7m fordulási sugárral az Ignis könnyen manőverezhető és kormányozható szűk utcákban és parkolókban is. A nagy átmérőjű kerék és a megemelt hasmagasság megkönnyíti a vezetést az egyenetlen és kátyús utakon.

 

A csomagtér mérete könnyen hozzáigazítható az Ön csomagjaihoz
Az Ignis hatalmas csomagterének térfogata 514L.* Az 50:50 arányban megosztott hátsó ülések a csomagtér felől is lehajthatók. Az ülések lehajtásával sokféle poggyászhoz igazítható a csomagtér.

*Ha a gördülő hátsó ülést lehajtják. A Német Autóipari Szövetség (VDA) módszerével mérve.

 

Vezetési élmény

Az 1.2 DUALJET motor egyedi befecskendező rendszere nagy mértékben javítja az égés hatásfokát a sűrítési viszony növelésével. Így a kis méretű motor amellett, hogy erőteljes hajtást biztosít, még üzemanyag-takarékos is.

 

  •   4.6 Fogyasztás (l/100km)
  • 88 Lóerő (66 kW)
  •  120 Nyomaték (Nm)*
  • 104 CO2 kibocsátás (g/km)*

Válasszon a vezetési stílusához illő sebességváltót

  • 5-sebességes kézi váltó
    Az 5 fokozatú kézi váltó áttételezését a motorhoz hangolták, az optimális fokozatváltások érdekében.
  • 5-sebességes AGS (Automata váltó)
    A Suzuki 5-sebességes AGS (automata) a kézi sebességváltón alapul, de automatikus kuplung és váltó funkcióval egészül ki.

 

Visszagurulás-gátló
Beépítettünk egy visszagurulás-gátló rendszert, amely megakadályozza (akár 2 mp-ig) az autó hátragurulását, amikor emelkedőn leveszi a lábát a fékről és ráteszi a gázpedálra.

 

Lejtmenet vezérlő (ALLGRIP modellek)
A meredek lejtőkön, amikor az autó azt észleli, hogy a motorfék lassítása önmagában nem elég, automatikusan működteti a féket is a sebesség csökkentésére. Ezzel Ön a fékre lépés nélkül szabályozhatja a sebességet, hogy jobban figyelhessen a kormányzásra.

 

Új fejlesztésű padlólemez A padlólemezt újraterveztük, hogy csökkentsük a súlyát, és fokozzuk az erősségét. Amellett, hogy finoman elnyeli az útfelületből eredő ütéseket, hozzájárul a könnyű, stabil kormányzási élményhez, amely azonnal reagál a vezető mozdulataira.

Az ALLGRIP AUTO rendszer biztosítja a vezetés szabadságát, amit nem zavarnak az útfelület vagy az időjárás hirtelen változásai.

Az optimális 4WD rendszer Az ALLGRIP AUTO az optimális 4WD rendszer, amely megkönnyíti a mindennapos vezetést különösen a csúszós vagy havas útfelületen.

A viszkózus tengelykapcsolós négykerék-meghajtású rendszer automatikusan osztja meg a nyomatékot a hátsó kerekekkel, amikor azt érzékeli, hogy az első kerekek nem tapadnak az úton.

 

"Egy jármű, amely elmegy rossz utakon is, és eljut olyan helyekre, ahol a múltban még csak nem is jártak autók".– az első összkerék-meghajtású modellünket ezért fejlesztettük ki 1970-ben. Ekkor született az ALLGRIP, a Suzuki közismert négykerék-meghajtás technológiája.

 

Biztonság

A fejlett technológia teljes kihasználása „biztos, ami biztos” alapon garantálja a nyugalmas autózást.

Figyelmeztetés
Amikor a rendszer ütközés veszélyét észleli, csipogó jelzést ad, és a műszerfalon fényjelzés is jelez.

Automatikus enyhe fékezés
Ha fokozódik az ütközés veszélye, az autó automatikusan enyhén fékezni kezd a figyelmeztetések mellett, hogy a vezetőt segítse az ütközés elkerülésében

Fékrásegítés
Ha a vezető a fékre lép, miközben működik a figyelmeztető fék funkció, akkor a rásegítő funkció még erősebben fog fékezni.

Automatikus fék


 
Amikor a rendszer azt észleli, hogy elkerülhetetlen az ütközés, és Ön beavatkozás nélkül megy tovább, akkor automatikusan erősen fékez, hogy megelőzze az ütközést vagy enyhítse a károkat.

Kétkamerás féktámogatás (DCBS)
Alapfelszerelés a GLX esetén

Mintha csak az autónak szemei lennének, két kamera figyeli az előtte haladó járműveket, gyalogosokat, a sávok vonalát. A kameráktól kapott különféle információk alapján segít a rendszer elkerülni az ütközéseket, és enyhíteni az ütközés miatti károkat figyelmeztetések és automatikus fékezés révén.

Sávelhagyás figyelmeztetés 
(Alapfelszerelés a GLX esetén)

Amikor a jármű hozzávetőleg 60 km/h fölött halad, és elhagyja a sávot anélkül, hogy a vezető indexelne, a rendszer megrezgeti a kormányt, és a műszerfalon fényjelzéssel gyelmeztet a sávelhagyásra.

 

Belengés figyelmeztetés funkció 
(Alapfelszerelés a GLX esetén)

Amikor a jármű hozzávetőleg 60 km/h fölött halad, és a sávon belül egyik széltől a másikig beleng, a rendszer csipogó figyelmeztető jelzést ad, és a műszerfalon fényjelzés is jelez. Ez felhívja a vezető figyelmét az álmosság vagy más tényező miatti belengésre.

Vészfékezésjelző (ESS)
(Alapfelszerelés a GLX esetén)

Ha hirtelen rálép a fékre, miközben55 km/h-nál gyorsabban halad, a féklámpákon kívül a kocsi vészvillogója is automatikusan gyorsan villogni kezd, hogy figyelmeztesse a mögötte haladókat a veszélyre.

 

Energialenyelő karosszéria (TECT)
Az Ignis karosszériájának tervezésekor a Suzuki TECT módszerét használtuk, amely ütközés esetén hatékonyan elnyeli és szétszórja az energiát.

Hat légzsák
Az Ignis alapkiépítésben 6 légzsákot tartalmaz. A felszereltség része az elülső, az oldalsó és a függönylégzsák is.